FANDOM

WSKAZÓWECZKI SPESZYL FOR JU

tu mają żyć krasnoludy(dominanci), ludzie(niewiele, tylko na powierzchni) i elfy(leśne-zalesione tereny,których jest mało). Rządzą krasnoludy, a nie ludzie. Ludzie rządzą już w Eraen. powstawiam Ci kilka artów, które możesz wykorzystac. Dodaj coś o podziemnych miastach jak to krasnoludy lubią, spójrz na kalendarium - uzupełniaj je ważnymi datkami, możesz zmieniać nazwy wieku jeśli Twoje wydarzenie serio było znaczące. Podział społeczeństwa na kasty i szlachtę? poczytaj trochę tu - ☀ http://pl.dragonage.wikia.com/wiki/Orzammar , ludzi wprowadź na powierzchnię, elfy - tylko leśne i bardzo mało. Teren górzysty, bo sąsiaduje z naszym królestwem. Maregard największym państwem. Władza - rządzą rody szlacheckie krasnoludów - to nie wiem, jakaś monarchia zapewne xd Architektura - no wiadomo, krasnoludzka.

MiastoKrasnoludow
Podziemne Miasto
Sala Krolow krasnoludy

Maregard -  królestwo położone na górzystym południu, sąsiadujące od wschodu z XXX . Zajmuje niewielki obszar. Znane jest głównie jako największy eksporter wszelakich towarów po kontynentach całego Oceanu Kardeńskiego. Lisbeth-Mary Dagenheart .

Historia

Klimat

Klimat-

Geografia

wkrótce

Miasta

Więcej zasad na temat rozgrywania sesji znajdziesz tutaj.

  • Crowdale - stolica
  • Paiencrest - większe miasto
  • Harencliffe - miasto
  • Las Sylrethu - miejsce obozowisk i osad elfów
  • Fellthorne - Forteca
  • Grick Nest -podziemne miasto krasnoludów
  • Gard Valley - miasto

Kultura i społeczeństwo

wkrótce

Znani Maregardczycy

Marthus Gard